Betingelser for arrangørerHer finder du vores betingelserne for Munonne rejsearrangører.
Opdateret december 2017 Rejse- og kontakt oplysninger:
Du står selv til ansvar for, at de oplysninger du har givet er korrekte. Ændrer du dit telefon nr. eller din mail-adresse, så husk at meddele dette til os, således at du altid er at til komme i kontakt med og ikke går glip af tilmeldinger eller beskeder via munonne.dk. Vi lægger ikke din e-mail adresse op på sitet, da det kan generere irriterende spam i din mailboks. Vi opsætter istedet en kontaktformular, som folk kan bruge til at skrive til dig. Billede og tekst materiale: Du må ikke bruge billedmateriale der er copyright på, med mindre du har fået skriftlig tilladelse fra fotografen eller evt. hotel mm. Evt. afgift eller bøde for brug af materiale, som ikke overholder immaterielle rettigheder, vil blive viderefaktureret inkl. gebyr for bøvlet. Lav en original tekst med dine ord. Det er godt at finde inspiration hos Munonne andre udbydere, men pas på med ikke at kopiere andre tekst også fra andre steder på nettet, danske såvel som udenlandske sider. Google er intelligent nok til at genkende og sammenligne tekst uanset sprog! Det er dit ansvar at teksten hos Munonne er korrekt. Du bliver bedt om at tjekke alt igennem inden noget offentliggøres og er der fejl og mangler, så retter vi det til. Så tjek alt godt igennem! Munonne ikke holdes ansvarlig for evt. fejl og mangler på dine sider. Ændringer til offentliggjorte sider: Ændrer du i dine betingelser eller andet, er det dit ansvar at informere Munonne. Du skal kontakte os direkte for at få opdateret din rejse. Ændringer er altid velkomne og du må selvfølgelig i processen, hvor vi er i gang med at oprette en rejse, komme med alle de rettelser du vil. Det er vigtigt for os, for at fremstå som en seriøs portal, at vores sider altid er opdaterede med korrekte oplysninger. Derfor skal vi helst fange evt. fejl inden rejsen lægges ud, for når først rejser er offentliggjort og delt mange steder på sociale medier og nyhedsbrev, kan det være omfattende at skulle rette fejl til - fx hvis du rykker datoen for turen. Vi tager ikke noget for smårettelser, men vi forbeholder os ret til at opkræve et administrationsgebyr pr. rettelse, hvis du har omfattende rettelser efter din rejse er lagt ud. Hvis du flytter dit arrangement mere end 30 dage, betragtes det som et genopslag. Det er dit ansvar at tjekke op på rettelser foretaget på dine vejene, at de bliver udført korrekt, således at der ikke er fejl og mangler i din annonce. Munonne ikke holdes ansvarlig for evt. fejl og mangler på dine sider. Genopslag Har du en rejse du ønsker at få slået op igen, så skriv til os og vi sender dig teksten fra hjemmesiden, som er lige til at rette til i. Ret helst ikke til i den oprindelig fil til oprettelse af nye rejser. Antal pladser - OBS, her er det vigtigt at du melder tilbage løbende!! Du bedes venligst infomere mig om ændringer i antal tilmeldinger, så vi kan angive på din rejse, hvor mange pladser der er tilbage. Meld tilbage: - En måned før seneste tilmeldingsfrist - Når du har ca. 10% pladser tilbage - Når du har udsolgt Din rejse vil så blive opdateret med flg. statusser: Åben for booking Få pladser tilbage Lukket for booking Statusmarkeringerne skulle også gerne minimere kundehenvendelser til dig om, hvorvidt der er plads, frem for at deltagerne booker med det samme. Vi skulle gerne have dem til at tilmelde sig NU! ;-) Desuden ved kunderne med statussen "Få pladser tilbage", at de skal skynde sig at tage en beslutning. Det er super vigtigt at du giver besked, især når din rejse er udsolgt. På den måde undgår vi at måtte skuffe kunderne, der tilmelder sig og så bagefter får at vide, at der desværre er udsolgt! Det er ikke sjovt for den, som måske har skulle bede fri fra arbejde og få børnepasning mm. for så at finde ud af turen som stod som åben for booking viste sig at være udsolgt. Når deadline er ved at nærme sig for tilmelding, så send mig lige en reminder, så lægger jeg gerne din rejse på Facebook og skriver, at nu er det ved at være sidste chance for at komme med. Dette er en helt gratis service! Tilmeldinger: Du kan fra tid til anden blive kontaktet af potentielle kunder, som har spørgsmål inden de tilmelder sig. Det kan ske både via din kontaktformular eller på telefonen. VIGTIGT: Hvis disse kunder har kontaktet dig via Munonne, så bed dem om at bekræfte deres tilmelding ved at tilmelde sig endeligt på din rejse hos os. Det koster dig ikke noget, men hjælper os med at holde statistik over, hvor mange som tilmelder sig gennem Munonne. Aflysning af arrangement: Munonne kan ikke holdes ansvarlig for evt. udeblevne bookinger, hvis dette er årsagen til at du må aflyse. Vi kan heller ikke holdes ansvarlig for dine underleverandørers konkurser, din eller pårørendes sygdom eller andet der gør at du må aflyse. Vi går ud fra at du har lavet en risikovurdering af alle forhold og at du ud fra den vurdering, beslutter dig for at investere penge i annoncering. I det øjeblik du godkender en annonce og den går live på Munonne, er der ikke længere nogen fortrydelsesret ift. kompensation. Dvs. du kan ikke få returneret dine penge eller få rabat på fremtidige opslag. Du kan aflyse dit opslag helt, så længe det ikke er blevet offentliggjort. Husk at meddele os så snart du aflyser, så vi ikke skuffer evt. interesserede. Kontakt med kunderne: Vi har som udgangspunkt ikke nogen kontakt med dine kunder overhovedet, mindre at kunden kontakter os direkte. Vi vil henvise til at de skal tage fat i dig, da al korrespondance vil og skal foregå mellem dig og dem. Respons til kunderne: Vi angiver på sitet at kunden får en bekræftelse på mail indenfor 48 timer, når de har tilmeldt sig en rejse. Dette bør du venligst overholde, så de ved om de kan gå i gang med at booke evt. flybillet og hotel. Jeg anbefaler at du udformer en standardmail, som du kan sende som bekræftelse. Det vil virke professionelt. Kundeoplysninger: Munonne gemmer oplysninger på kunder, som tilmelder sig dine rejser. Så mister du af en eller anden årsag tilmeldinger, så kan du få en backup fra os. Vi sletter dog alle kundens oplysninger ca. 3 mdr. efter endt rejse, mm. de har tilmeldt sig vores nyhedsbrev. Gavekort: Vi tilbyder kunder at købe gavekort til Munonne. Så du kan være en af dem som kunderne vælger at indløse sit kort hos. De er instrueret i at angive deres gavekort nr. og værdi, når de tilmelder sig. Så ser du dette i en af dine tilmeldinger, så tag fat i os. Vi tjekker efter og nr. og værdi stemmer og herefter udsteder du en faktura til os på gavekortet beløb. Gavekortene er solgt uden moms, da langt de fleste rejser og retreats er momsfrie for kunderne. Så din faktura skal ligeledes være uden moms hvis muligt. Er der et restbeløb faktureres dette til den tilmeldte. Venteliste: Skulle du få udsolgt er det muligt at få ændret din tilmeldingsformular til en venteliste. Det kan være rart at have nogle at trække på, hvis du senere skulle få afbud. Dette er også en god service at tilbyde dine kunder, hvis nu de må melde afbud, at I så kan få alle deres penge retur, hvis såfremt du har nogen på ventelisten, som kan overtage deres plads. Fjernelse af rejse/profil: Din rejse fjernes fra Munonne.dk ca. en uge efter at rejsen er afholdt. Har du ikke flere aktive rejser bliver din profil inaktiv og vil blive fjernet fra oversigten over arrangører. Således klikker folk ikke forgæves ind på profiler der ikke har nogen rejser... for mange forgæves klik rundt kan være en irritation. Vi gemmer dine rejser og profil, så når du kommer tilbage og vil have nye rejser med bliver din profil aktiveret igen. Skriv gerne til os, så sender vi dig en wordfil med din gamle rejse, som du nemt kan rette til i, med evt. nye datoer og andre rettelser. Rejser og retreat sider, der ikke har været brugt i to år slettes, m.m. du giver besked om at vi skal beholde dem til senere. Så kommer du med en rejse som du har haft med for mere end to år siden, skal du forvente et betale for en ny oprettelse og ikke et genopslag m.m. vi ikke har nået at slette dit opslag. Nyhedsmail: Du tilmeldes automatisk vores nyhedsbrev for arrangører samt nyhedsbrevet til kunderne. Vi anbefaler at du ikke framelder dig nogen af delene. Især det til arrangørerne er vigtigt for dig, da det kan indeholde vigtig information, som du måske skal respondere på, opdatering om Rejsegarantifondens regler og nyheder om nye tiltag og gode tilbud, som du nødig skulle gå glip af. Afbudsrejser/Last minute rejser: Har du ikke fået solgt alle dine pladser eller har du fået et afbud? Så kan du helt gratis få dem med på vores ”Last minute/afbudsrejser”. Du skal dog som minimum give 10% eller 400,00 kr. i rabat ift. den tidligere annoncerede pris, for at komme med på listen. Kan det nås kommer du med i næste nyhedsbrev uden beregning. Rejsegarantifonden: Munonne har et tæt samarbejde med Rejsegarantifonden om at arrangører, der annoncerer på Munonne, overholder Rejsegarantifondens regler. Vi rådgiver gerne så godt vi kan, men vi kan ikke holdes ansvarlige for om sammensætningen af din rejse overholder gældende lov. Inden du tilmelder dig som arrangør bør du have læst siden 'Rejsegarantifonden' igennem og have en løsning klar, hvis du ikke allerede har, da vi ikke ønsker at medtage rejser der ikke overholder den gældende lov. De er meget søde hos fonden og de vejleder dig gerne om din rejse. Evaluering Vi forbeholder os ret til at sende en evalueringsmail til de tilmeldte, når din rejse er afsluttet. Dette gøres udelukkende for at sikre, at de rejsende får gode oplevelser med sig hjem. Viser det sig at du overvejende får dårlige resultater og mange klager, kan det komme på tale at slette evt. andre rejser du har med på Munonne.dk samt din profil. Der refunderes ikke et evt. indbetalt beløb.. Det kommer dog an på, hvad der klages over og vi tager en dialog med Jer inden der slettes noget. På denne måde har du også mulighed for at blive endnu bedre til det du laver. Reklamation/klager: Munonne fratager sig ethvert ansvar i forbindelse med dine rejser og retreats. Evt. klager videresendes til dig. Munonne annoncere kun rejser og kan på ingen måde holdes ansvarlig for fejl el. mangler ifbm. rejsens afholdelse. Vi anbefaler at, du medsender dine egne betingelser, når du bekræfter tilmeldingerne. Ændringer i betingelserne: Vi forbeholder os ret til, til en hver tid at opdatere og rette disse betingelser. Når og hvis der rettes, får du dem tilsendt pr. mail. |
SE OGSÅ DISSE ARRANGØRSIDER: